21تیر 1402

همایش «بایسته‌های حمایت از وکلای در معرض خطر»

به همت کانون وکلای دادگستری منطقه فارس؛
همایش «بایسته‌های حمایت از وکلای در معرض خطر» ۲۲ تیر برگزار می‌شود

▪️همایش «بایسته‌های حمایت از وکلای در معرض خطر؛ دفاع از وکیل و نهاد وکالت، چالش‌ها و ظرفیت‌ها» ۲۲ تیر ماه جاری به همت کانون وکلای دادگستری منطقه فارس و با همکاری اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران برگزار می‌شود.

▪️ این همایش روز پنجشنبه ۲۲ تیر ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۸:۳۰ در مجموعه فرهنگی رفاهی طلائیه شیراز با همکاری اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران، دادگستری استان فارس، مرکز خدمات حقوقی و فناوری دانشگاه شیراز، دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز و انجمن علمی حقوق اساسی ایران و با حضور هیئت رئیسه اسکودا، مقامات قضایی، نمایندگان مجلس، روسای کانون‌های وکلای دادگستری و نیز نمایندگان کانون‌های وکلای ترکیه، عراق و قبرس به صورت ویدیو کنفرانس برگزار خواهد شد.

▪️در همایش «بایسته‌های حمایت از وکلای در معرض خطر؛ دفاع از وکیل و نهاد وکالت، چالش‌ها و ظرفیت‌ها» سه پنل تخصصی نیز برگزار می‌شود.

▪️در پنل اول دکتر لیلا رئیسی، دکتر مهدی هوشیار و دکتر صالح نقره‌کار به بررسی علت‌شناسی و آسیب‌شناسی موضوع وکلای در معرض خطر می‌پردازند.

▪️در پنل دوم نیز دکتر گوکهان بوزکورت و دکتر نجدت باسا به تشریح دستاوردهای حمایتی از وکلای در معرض خطر از منظر تطبیقی خواهند پرداخت.

▪️پنل سوم با سخنرانی دکتر علی مندنی‌پور، دکتر جلیل مالکی و دکتر هما داودی نیز به بحث و بررسی پیرامون بایسته‌های حقوقی و حمایتی از وکلای در معرض خطر اختصاص دارد.


▪️جناب سید طاهر نعلینی ریاست کانون 
و جناب دکتر سیامک آرین پورعضو هیات  مدیره به نمایندگی از کانون وکلای دادگستری استان کرمانشاه به این همایش دعوت شده اند.

روابط عمومی کانون وکلای دادگستری استان کرمانشاه
┏━━━⚜️⚜️⚜️━━━┓
https://t.me/kanunkermanshah
┗━━━⚜️⚜️⚜️━━━┛‌