08آذر 1400

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه:...

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه:
کانون وکلای دادگستری از ارکان توسعه نظام حقوقی هستند/ دستگاه قضایی استان به دنبال همکاری موثر و کارآمد با کانون وکلای دادگستری

🔹نشست مدیریت پیشگیرانه در حل اختلافات و ترویج صلح و سازش با حضور دکتر توسلی زاده؛ رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه برگزار شد و بر برقراری صلح و سازش و حل و فصل اختلافات تأکید شد.

🔹به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی دادگستری کل استان کرمانشاه؛رئیس کل دادگستری استان اظهارداشت: از مهم ترین اهداف دستگاه قضایی استان، آسان کردن زندگی برای مردم، احقاق حقوق آنها و برقراری عدالت می باشد.

🔹دکتر توسلی زاده با اشاره به افزایش ورودی پرونده ها به دادگستری استان گفت: هر آسیب ذهنی می‌تواند منتهی به وقوع جرم و تشکیل پرونده در دادگستری شود، در همین راستا دستگاه قضایی استان با اجرای ساز و کارهایی همچون فرهنگ صلح و سازش درصدد کاهش ورودی پرونده ها به دادگستری می باشد.

🔹وی افزود: هرچه نظام حقوقی یک جامعه قوی تر و شفاف تر باشد، به همان میزان آرامش ذهنی مردم تأمین می‌شود، چرا که آرامش ذهنی مردم منوط به تضمین حقوق آنهاست.

🔹دکتر توسلی زاده خاطرنشان ساخت: کانون وکلای دادگستری از ارکان توسعه نظام حقوقی یک جامعه هستند، لذا ما معتقدیم این مجموعه با همکاری دادگستری استان می توانند گام های بلندی در جهت آرامش ذهنی مردم و احقاق حقوق آنها بردارند.

🔹رئیس کل دادگستری استان ضمن تأکید بر لزوم رعایت شأن وکلای دادگستری گفت: مردم، وکلا را به عنوان افرادی مؤثر در احقاق حقوق خودشان می‌دانند.

🔹وی افزود: کانون وکلای دادگستری همسوی با قضات شریف، ضمن رعایت اخلاق حرفه‌ای، به دنبال خدمت به مردم هستند و باید از خدمات این عزیزان قدردانی نمود.

🔹دکتر توسلی زاده بیان داشت: دستگاه قضایی استان همواره از همکاری مؤثر و کارآمد با کانون وکلای دادگستری استقبال خواهد کرد.

🔹در پایان از هوشنگ عندلیب؛ یکی از وکلای دادگستری استان که با تلاش فراوان موجب صلح و سازش بین دو طایفه شده بود، توسط رئیس کل دادگستری با اهدای هدیه و لوح سپاس، تقدیر بعمل آمد.