08آذر 1400

کتر بهروز رستمی رئیس کانون وکلای دادگستری کرمانشاه در مصاحبه با روابط عمومی این کانون

دکتر بهروز رستمی رئیس کانون وکلای دادگستری کرمانشاه در مصاحبه با روابط عمومی این کانون به بیان اهم فعالیت های کانون در دفاع از حرفه شریف وکالت در جهت پیشگیری از تصویب طرح تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار پرداخت؛
لازم به ذکر است مشروح مذاکرات صورت گرفته در این خصوص به همراه پوشش تصویری خبر در زمان اقدام صورت گرفته در کانال کانون منتشر شده و برای همکاران محترم قابل دسترس است؛

به گفته رئیس کانون مهمترین اقدامات صورت گرفته به شرح ذیل می باشند؛
۱- ملاقات ریاست محترم کانون جناب آقای رستمی با آقای دکتر محمد رشیدی "نماینده محترم مردم شریف کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی" در تاریخ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳که با همراهی و هماهنگی سرکار خانم شکوفه قنبری و جناب آقای محمد دوستی انجام شد.لازم به ذکر است زمان و مکان جلسه از قبل به اطلاع سایر اعضای محترم هیات مدیره رسیده بود.
۲- جلسه دوم با آقای دکتر محمد رشیدی در تاریخ ۱۴۰۰/۰۴/۰۳ که به شیوه ی پیشین هماهنگی لازم ترتیب داده شد و به درخواست ریاست کانون در این جلسه سایر اعضای محترم هیات مدیره و جمعی از پیشکسوتان ارجمند کانون حضور به هم رساندند.
۳- جلسه مشترک با کانون سردفتران و دفتریاران در تاریخ ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ که به پیشنهاد ریاست کانون ترتیب داده شد و منتج به بیانیه مشترک در مخالفت با طرح موسوم به تسهیل صدور برخی مجوز های کسب و کار شد. اقدامی که تاکنون در هیچ کدام از کانونهای ایران صورت نگرفته و کانون کرمانشاه در این موضوع پیشقراول بود. در این جلسه از اعضا محترم هیأت مدیره، سرکار خانم اکبری و جناب آقای اسدی نیز حضور داشتند.
۴- جلسه مشترک با هیات مدیره مرکز وکلای قوه قضاییه کرمانشاه  که آن هم منتهی به صدور بیانیه مشترک در مخالفت با طرح کذایی شد. این اقدام هم در نوع خود بی سابقه بوده است. در این جلسه از اعضا محترم هیأت مدیره، سرکار خانم اکبری و جناب آقای آرین پور نیز حضور داشتند.
۵- ملاقات با آقای دکتر نادر نوروزی استاد دانشگاه، مشاور حقوقی شهرداری تهران و عضو شورای راهبردی تنقیح قوانین مجلس در تاریخ ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ که این جلسه توسط ریاست کانون و با همکاری و همراهی آقای دکتر شاه ابراهیمی صورت داده شد. اعضای حاضر در این جلسه عبارت بودند از؛ جنابان اسدی و آرین پور و سرکار خانم اکبری
۶- ملاقات با آقای دکتر رشیدی در مجلس شورای اسلامی در تاریخ ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ که در دفتر آقای دکتر مصری نایب رئیس محترم مجلس صورت گرفت که مقدمات این جلسه در همان نشست دوم با آقای رشیدی پیش‌بینی شده بود.لازم به ذکراست در مورد ملاقات با آقای مصری همکار محترم خانم شکوفه قنبری هماهنگی لازم را انجام داده بودند و از دفتر آقای مصری با خانم قنبری تماس و مجوز ورود رئیس کانون و آقای دکتر کیانی نائب رئیس اسکودا و سایر همراهان صادر شد. جناب آقای وکیلی نیز به صورت مستقل با جناب آقای مصری هماهنگ نموده و در این جلسه حضور داشتند.
۷- دوبار تجمع همکاران در محل کانون در اعتراض به این طرح با پیشنهاد و همراهی رئیس کانون
 
۸- مذاکره با تعدادی از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی اعم از نمایندگان استان و خارج از استان از جمله آقایان شهریار حیدری( نماینده سرپل ذهاب و قصرشیرین )، بخشی پور (نماینده اسلام آباد غرب )،احمد نادری(نماینده تهران)، جواد عسگری (نماینده داراب )، علی کریمی فیروزجایی (عضو هیئت رئیسه مجلس )، حسینی‌کیا(نماینده سنقر)،محمود عباس زاده مشکینی(نماینده مشکین شهر)،کاظمی(نماینده پلدختر)،مالک شریعتی(نماینده تهران)،شهبازی(نماینده نهاوند)،موحد(نماینده گچساران)،کاظم دلخوش(نماینده صومعه سرا)،گودرزی(نماینده بروجرد)،محمدسعیدانصاری(نماینده آبادان)، محمد رشیدی و ابراهیم عزیزی (نماینده کرمانشاه)به درخواست و پیگیری ریاست کانون و همراهی و هماهنگی همکارانی چون  آقای دکتر ماشاالله حاتمی و آقای دکتر محمد جواد جعفری و آقای دکتر رسول پروین.

رئیس محترم کانون در پایان با قدردانی از همه همکاران محترمی که در انجام این اقدامات نقش موثری ایفا نمودند،تداوم این اقدامات و همراهی همکاران گرانقدر تا نیل به مقصود را خواستار شدند.

ضمنا تصاویر مربوط به برخی از این جلسات که در همین کانال موجود است جهت اطلاع و ملاحظه همکاران پیوست این گزارش می باشد.

روابط عمومی  کانون وکلای دادگستری استان‌ کرمانشا