08آذر 1400

گزارش عملکرد دو ماهه اول فعالیت کمیسیون امور بانوان کانون وکلای دادگستری استان کرمانشاه در دوره نهم هیات مدیره

گزارش عملکرد دو ماهه اول فعالیت کمیسیون امور بانوان کانون وکلای دادگستری استان کرمانشاه در دوره نهم هیات مدیره

هوالوکیل
کمیسیون امور بانوان کانون وکلای دادگستری کرمانشاه در دوره ی نهم هیات مدیره کانون وکلاء پس از تعیین اعضاء  خانم ها ۱-رعنا رحیمی۲-اکرم محمدی۳-سمیه اکبری۴-مینا علیخانی۵-سپیده احمدی۶-ظریفه رحمتی۷-نرگس براتی ۸-فاطمه حیدری۹-سارا اله ویسی۱۰-شیما شایان۱۱-مینا بهرامیان
۱۲-گلاره فتاحی ۱۳-لیلا امیری و  انتصاب خانم رعنا رحیمی بعنوان مسوول کمیسیون امور بانوان توسط  هیات  مدیره محترم در مورخه ی 1399/10/24  با  حضور اکثریت اعضاء تشکیل ،که در این جلسه سرکار خانم اکرم محمدی بعنوان دبیر کمیسیون با اکثریت آراء انتخاب و منتصب گردید.
و با توافق اکثریت اعضاء جلسات کمیسیون هر دو هفته یکبار در روزهای چهارشنبه ساعت 11:30 تشکیل میگردد.
در ا ولین جلسه کمیسیون امور بانوان اهداف آیین نامه ای کمیسیون را در دو جنبه ی برون  سازمانی  و درون سازمانی تبیین  و به همین منظور  گزارش عملکرد کمیسیون با این دو رویکرد ارائه  میگردد.
الف- اقدامات  کمیسیون در راستای اجرای اهداف برون سازمانی:
در اهداف برون  سازمانی کمیسیون بانوان با رویکرد حمایت از زنان و کودکان بی سرپرست و بد سرپرست ،بعنوان احدی از بازوان کانون وکلای دادگستری کرمانشاه با هدف غایی تعالی و معرفی هر چه بیشتر کانون وکلای دادگستری بعنوان یک نهاد مدنی  فعالیت می نماید.
که در دو ماهه  اول فعالیت خویش به شرح ذیل اقدام نمود:
۱_ ارائه  مشاوره حقوقی رایگان در مورخ  1399/11/15 مصادف با ولادت با سعادت حضرت  فاطمه(س) و به مناسبت روز زن  با همکاری دفتر حمایت از زنان و کودکان دادگستری کرمانشاه در محل دادگستری کل
۲- تهیه بسته های معیشتی  با همراهی و مساعدت مالی  اعضاء کمیسیون و جمعی از همکاران  به مناسبت عید باستانی نوروز و توزیع آن  در تاریخ 1399/12/28  
میان خانواده های بی بضاعت ،بد سرپرست و بی سرپرست

ب-اهداف درون سازمانی:
در اهداف درون سازمانی کمیسیون بانوان با رویکرد حمایت از بانوان  وکیل  از طریق  هم اندیشی مشکلات و دغدغه های صنفی بانوان را  تبیین  و  شناسایی می نماید.

در همین راستا کمیسیون امور بانوان به شرح ذیل اقدام نمود:
۱-  ابراز همدردی با خانواده همکار فقید سرکار خانم پریوش  ظفری در روز قتل ایشان
۲- انتشار بیانیه در واکنش  نسبت به قتل همکارفقید مرحومه پریوش ظفری
۳- حضور  مستمر اعضا  در مراسم  خاکسپاری،هفتم و چهلم مرحومه  ظفری و گرامیداشت یاد و خاطره ایشان
۴-دلجویی از فرزند مرحومه پریوش ظفری  با اهداء لوح یادبود و هدیه: کمیسیون امور بانوان با مساعدت  مالی  احدی از همکاران و سایر اعضا ء کمیسیون ضمن دعوت از خانواده ایشان در مورخه ی 1399/12/26 به فرزند نامبرده هدیه و لوح یادبود اهداء نمودند.
در حال حاضر کمیسیون امور بانوان با لغو عضویت خانم ها مینا بهرامیان، گلاره فتاحی، شیما شایان  به جهت ۵ جلسه غیبت متوالی  و استعفاء خانم لیلا امیری  و عضویت خانم طاهره مرزبان با حضور ۱۰ عضو  دیگر  به فعالیت خود در سال جدید ادامه می دهد‌.

روابط عمومی کانون وکلای دادگستری استان کرمانشاه